Små Mirakel

händer varje dag... du har skyddsänglar som hjälper dig hela tiden.
Va mottaglig, ta emot signalerna... för dem finns där oavsett vad du än tycker ;)



Ibland kommer den....smygandes... utan att veta varför...jag letar efter svar i mitt huvud. Hittar inga. Svårt att andas, jobbigt att tänka... e disträ...vill gäspa för att kunna andas.

Jag är stolt över mig själv. och det kan jag säga. för det jag gått igenom för att jag varit stark och modig. För att jag går vidare. för det är inte slut än. Jag kan inte säga gått, det får bli går.

Jag vill ha svar, jag är en sökare som inte hittar ro.

Svaren kommer allt som tiden går, jag vet de .. Pusslet blir större o större, bitarna faller på plats. De får ta den tid de behöver.




Det e ju faktiskt så att allt ordnar sig till slut! Har en tendens att göra det. så va stark. Ta "tjuren vid hornen"...



Va rädd om er, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0