Skyddsängel

Man behöver en skyddsängel varje dag och kväll.




Trötthet som översuddas av pigghet.
Vill klubbas och försvinna bort till drömmarna om en vacker framtid och vakna först när framtiden är nu.


Jag vill krama om hela världen och säga "Så ja. Det kommer bli bra.".
Det kommer väl bli bra?



There is always hope...





tro, hopp och kärlek

Jag är en så sanslöst lycklig människa och jag är så oerhört tacksam över att få känna så som jag gör. Jag är så glad att jag aldrig stängde mitt hjärta och blev kall, något jag önskat så många gånger då mitt hjärta varit i tusen bitar. Jag är så glad att jag fortsatt tro på kärleken och allt det varma och färgglada som finns i världen. Och om jag kan få en enda människa som kanske slutat tro på kärleken att börja göra det igen och våga kasta sej ut och låna ut sitt hjärta till någon en stund genom att skriva detta, så blir jag, om möjligt, ännu mer lycklig.

Ta hand om varandra!
                                                                                      



Va rädd om er, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0