Mina tuttar .…

Jag har kommit fram till att jag är svinsexig. Nu skall jag förklara för er exakt hur sexig en naturlig mor kan vara.

Ta detta med tuttar till exempel. Stora tuttar är på modet ( eller var det smått som gällde nu jag hänger inte med längre).


För ärligt tänk själva. Hur roligt är det att alltid behöva möblera om med dom innan man kan lägga sig bekvämt när man skall sova. Ligga på mage är ett äventyr bara det. För ofta hamnar minst ena tuttejäveln fel och då får man ont. Skit skoj NOT!

Men om man som jag har naturliga tuttar blir det sällan som man tänkt sig!




Lägger man sig på rygg försvinner pattarna ner i armhålan. När man hör dom skrika: Hallå har du glömt raka dig idag??? känns det så där!



Men jag älskar mig själv.

Mina dagens ord till er blir nog efter detta inlägget:
Älska dig själv precis som du är så kommer andra älska dig lika mycket!

Slå ett slag för att få vara sig själv är vad vi gör idag tror jag. Ja så här blir det ibland när Susanne inte har nåt vettigt att skriva om :)

Hoppas ni haft en skön dag/kväll än så länge.


Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Perra

Har ju alltid gillat dina... ;-)

2010-11-14 @ 17:49:35
Postat av: Susanne

Hehe, jaså ;))

2010-11-14 @ 18:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0