Löööv

Jag behöver lite kärlek   de gör ju underverk mot allt. Även mot huvudvärk, så det kan man ju inte ha som ursäkt längre.... Fast som det är nu så kommer jag aldrig med ursäkter *s* en får passe på o unna sig, om tillfälle bjus ;)


Nä då, jag skojja bara, men alla människor mår bättre av kärlek och närhet det är ju faktiskt en väldigt viktig del av livet....


Kärleken till ens partner är kryddad med lust, kärleken till ens bästa vän är kryddad med tillit, kärleken till familjemedlemmar är kryddad med tillhörighet. En sak som verkligen är sant med känslor och kärlek är att det verkligen ÄR svårt att älska någon helt och hållet om man inte älskar sig själv. Gammal klyscha men så sann ändå.

Vad jag egentligen ville komma fram till är att jag är så glad att jag fått denna insikten, jag tycker mer och mer om människorna i min omgivning ju mer jag gillar mig själv. Japp, så är det! Lite lätta tisdagsstankar...




Jag gillar mitt liv väldigt mycket just nu. Jag har så goa och underbara vänner, jag bor perfekt, min hund mår bra,

mina barn mår bra o är glada.


Blir lycklig av en liten promenad i och se solen lysa i snön.


Hur allt blir sen, det vet man ju inte! Men nuet! Är perfekt



Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0