if you can dream it you can do it and if you can do it so can i

Fortsätt drömma, hoppas och tro på allt ni vill uppnå i livet. Om ni vill det tillräckligt mycket så kan ni, i de flesta fall, uppnå det. Jag lovar. Viljan och tanken är så stark.

Man kan naturligtvis inte tänka bort cancer eller dylikt. Men även om man har cancer, eller någon annan hemsk sjukdom, så kan man uppnå sina drömmar och leva fullt ut. Då, om någon gång, borde man göra det. Det finns många underbara inspiratörer när det kommer till att ta vara på livet.

Det gäller för oss människor att se det man kan göra istället för det man inte kan göra. Jag är själv lite dålig på det i mina jobbigaste stunder, men jag försöker se världen på det sättet varje dag.

Försök. Prova. Testa. Utforska. Kämpa. Tro. Dröm. Visa vilja.

Världen är en hemsk plats. Eller världen är fantastisk?



Va rädd om er, kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0