Idag skulle jag gärna stänga av känslolivet.

Ärligt talat, ibland blir jag så trött på mig själv.

Vad jag ältar idag...!
Ältar, söker svar, funderar hit och dit på varför??


Känner mig gnatig och tjatig, men alla dagar är inte såna såklart. Men man måste göra saker! Inte sitta själv hemma, det är verkligen skit att vara ensam. Jag vet, men de är inte alltid man orkar .. fast man vill sååå gärna!


Om jag verkar kall så är det mitt sätt att klara detta, det är så jag gör när saker är för jobbigt för att jag ska klara dagen. Jag trycker på off. Jag skulle kunna gråta och skrika och slå nån så jävla hårt, men sån är ju inte jag. Jag känner så, men jag gör ju inte så.


Jag skriver här just nu för att skriva av mig.

Jag vill absolut inte gå med idag i den glättiga skara som skriver att: Livet är underbart!! Kan inte ha ett bättre liv!! Allt är rosa och jag dansar omkring i ett hav av små gosiga fluffiga nallebjörnar! - Sånt kräks jag på (idag). 

Visst kan det vara så också, men inte för mig, och inte nu - inte idag! Vill med förtydliga att jag inte bara går omkring med hängande läpp utan som jag skrivit tidigare, jag har bra dagar också!


O dom kommer de vet jag ..

Snart, jag väntar..


Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0