feminister ..

Trodde jämnställdhet stod för just LIKA värden men jag hade tydligen fel, det står för att kvinnorna ska ha makten och visa sig "bättre än män".

Vi tjejer är inte bättre än männen, o tvärtom .. så är det bara, vi ÄR olika. Vi är inte lika alls på många plan så varför kämpa för något som är omöjligt att bevisa?

Förlåt men jag tycker inte om alla håriga feminister med fett hår och piercing i tungan och tribal tatueringar i svanken. Jag skulle tycka det var OK om dom kämpade för jämnställdheten, men nu är så inte fallet. Och varför gå runt och hata män och säga att dom trycker ned oss när ni väljer att ligga underst i sängen iallafall?

hähähä

Raka armhålorna och skaffa en bättre sysselsättning för inget blir bättre genom att vara hatisk, och det är diskriminering mot männen genom att "kasta skit" på dom. Så vill NI bli respekterade? Makes no sense.
Jag hatar tjejer ibland och jag reser mig upp för männen. YIHA!


Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0