Djup

But in the end you are all alone... lite djup... har Spotify på och känner mig ...

sårbar? Kanske partymusik är en bättre idé???




Jag tänker mycket.... analyserar ännu mer. i det tysta.

man kan tycka att jag delar av mig mycket på min blogg... men faktiskt inte. inte mina innersta tankar och önskningar....




Ibland.. räcker man bara inte till

önskar det fanns fler av mig... snälla Susannor, kärleksfulla Susannor, starkare Susannor och friska Susannor...

ibland önskar jag att man kunde se de in i mina ögon och förstå. Utan ord eller handlingar. bara förstå.

jag vet att det e omöjligt, men man får väl önska....



Va rädd om er, kram.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0