5 meter till toapapper!!

Alla smiter vi in på handikapp wc:n nån gång när man suttit på Mcdonalds och tryckt i sig käk. När man väl satt arslet på toaringen kommer tanken in " Men vafan, jag når inte pappret" Det verkar som att den där "nödsignalen" verkligen vill bli tryckt på. Hej, kom och torka mitt arsle. Hahaha närrå, så dum är man inte. Fast jag slipper gärna ta några steg för att nå pappret. Seriöst, vad tänker man om de som på riktigt är rörelseförhindrade? Ska de ramla på golvet och sen typ kravla sig till nödsignal knappen och vänta på att någon kommer? Märkligt sätt att fixa en handikapp toa på...




De flesta av oss tycker om att se på när andra kysser varandra även om många inte erkänner det. Man önskar ju att man själv fick vara i en kyssituation! Man blir rätt så paralyserad av att se på vare sig man vill eller inte.



Visste du att: En person tillbringar isnitt två veckor av sitt liv med att kyssas.

92 % blundar i en kyss fast var 5:e tar en tjuvtitt... haha rätt gulligt tycker jag. 

Hjärnan har speciella nervceller som gör att vi hittar varandras läppar i mörker.


Kyss på , vet ja :)))))


Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ha ha ha .. det där med handikapptoan och toapappret har jag funderat på många gånger också ....



Kisses!!!!!

2010-11-07 @ 16:58:10
Postat av: Susanne

Haha ..



Kisses back to you :)

2010-11-07 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0