Gouda! Hur e läget!?

Livet är fint, livet är rosa... våren är vit och grön ... frosten börjar försvinna ... vinet finns i flaskorna, ligger o vilar inne på systemen runt om i landet .. redo att förgifta våra strupar.. SVERIGE ALKOHOLIC. hahahaha jag ba skojar ....



Åh, idag känner jag mig inte seriös på en fläck!!



Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp. Det handlar om att glida in sidlänges med en choklad-kaka i ena handen, en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten, skrikande \'Vilken häftig resa\'



Ja, se, detta skrivandet. Att jag inte tröttnar...
Och när jag skriver rusar tiden iväg. O de är så jäkla skönt..




Ord på ord på ord... jag fyller datorns vita "papper" med alla dessa ord. Och jag älskar att göra det! Jag älskar att skriva! Det är otroligt att jag idag också får använda mina egna ord i det jag skriver .. Jag önskar att jag får göra det länge till i mitt liv.



Jag lever min dröm. Ja, verkligen. Jag lever min dröm idag. Och vem som gav mig kraften att lyfta från marken och ge mig iväg mot mina drömmars mål, ja de är nog bloggen.  Jag är inte framme där än, men jag är väldigt, väldigt nära.

Livet ÄR fantastiskt!







Va rädd om er,kram.

 
 













Kommentarer
Postat av: biina

HÄRLIG blogg! ha en jätte bra dag.. kramar från biina

2010-05-07 @ 14:18:52
URL: http://sabinalebas.blogspot.com
Postat av: susanne

TACK gumman .. va roligt att du va in o läste :))

Ha en fin o härlig helg .. kramar till dig + <3 <3

2010-05-07 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0