Konstigt men vackert!

Värst vad jag skriver idag!! haha... mysigt.. tankarna  har släppt, SKÖNT.. Börjar bli riktigt bra på att hantera dom faktiskt..! Tror iof att dom inte alls är lika stark längre, har inte så mkt påverkan varken utifrån eller inifrån som utlöser dom faktiskt... SOFTA BANANER!!!!!!!!

NEJ FAN NU E JAG TRÖTT PÅ ER....

OFF YOU GOOOO  


Nu ska nya tankar in, igen  ;))




LIVET är så jävla konstigt... men så jävla vackert... Det mesta handlar om att våga.. Våga lita, våga förlåta, våga älska, våga misslyckas, våga göra bort sig, våga satsa, våga chansa.... Våga göra sitt liv lite bättre...!? 



Vad är det som händer här egentligen? Jag sitter med min Ipod  i örat och knappar på tangenterna... Mhmmm mhmmm....! Gillar när telefonen piper, då är man uppskattad!! Eller är man jagad???????? den tål att tänkas på faktiskt! E ni rädda?? Jag är nog lite rädd faktiskt...


Singlebell, singlebell, single all the way!!!



Va rädd om er,kram.









Kommentarer
Postat av: Ulrica Korsgren

Jag gillar din blogg Susanne, du skriver så mycket som man kan känna igen sig i. Kram

2010-05-06 @ 22:48:24
Postat av: susanne

Tack för de Ullis. Jätteroligt att du skrev .. jag är så glad att du vill läsa den.. Hoppas allt är bra med dig o de dina. Va rädd om dig. Kram till dig <3

2010-05-07 @ 07:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0