Drömmar



När dröm blir verklighet. Att drömma är att finna sitt rätta jag. I drömmen finns inget motstånd där är allt möjligt, även det omöjliga. Så länge drömmen finns så lever vi, då drömmarna dör, dör vi med dem. Våra drömmar är vår karta för vårt liv.


Nu när jag ser och förstår får jag LIV igen och vill gå framåt längs livets väg, hand i hand med kärleken som gör mitt hjärta brinnande.



Jag är på det märkligaste av humör... märkligaste...!! känns som jag bara vill ligga i min säng och njuta av att  jorden snurrar där utanför fönstret...! samtidigt saknar jag närhet och liv runt omkring mig..!


Vi får se hur den här dagen går.. antagligen bra eftersom jag ska försöka tänka glada tankar osv hela dagen... pöss på er!


Va rädd om er,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0