Omvänd romantisering?

Jag e så sjukt gos-sjuk! Kan bero på en mängd olika saker men kanske främst på att jag lyssnar ihjäl mig på joshua radin.... myslåtaaar!!! speciellt hans låt sky. däm fucker! känner mig lite kär, fast... jag vet inte riktigt hur den känslan känns!! men jag TROR jag känner mig lite kär, typ allmänt. går det?

haha... lite allmänt kär si så där....!!


Jag gjorde mig en lista igår.. en lista på saker som ofta figurerar i mina tankar...!

Jag ska nog lägga till en sak på den listan idag, att allt som är smärtsamt är romantiskt i min värld..! Breakups, förluster, saker som gör ont i hjärtat, sorg.... Det finns ett så starkt skimmer, laddning, energi runt sorg och förlust...  Det finns inget starkare, inte ens kärlek är starkare... FÖR KÄRLEK SLUTAR ALLTID I SORG!!!! SORG ÄR STARKAST AV ALLT!!! Vinst!



Va rädd om er, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0