livet... livet...!

Jag är så jävla dum i huvet... alltid när jag inte svarar på folks sms eller ringningar, så tror dom att jag är  sur på dom. Kan dom bara sluta va så orolig hela tiden.. FAN.... om jag inte gjort nåt dumt så kan ju folk inte va sura på mig och har jag gjort nåt dumt och inte vet om det så är det folks skyldighet att säga nåt till mig om det .. om dom vill ha nån ändring. Jag sitter ofta och oroar mig att alla mina vänner ska lacka ur på mig i hemlighet och sen bara försvinna... skadad??? SLUTA!


Andra dagen i rad igen som oron kryper i hela kroppen..! Fan! Jag vill inte...? Vet inte vad det beror på alls..! Känns som om jag får bakslag på något! vad? aaaaaaaah......

Känns som alla är arga på mig idag, känns som jag gjort något fel på något sätt.. men...? Det har jag ju inte, vad jag kan minnas iallaf.. haha gick kanske upp i sömnen inatt o gjorde nåt rått mot hela världen.. Nej men den känslan har jag! Att jag gjort nåt fel, som att jag är påväg att förlora något jag tycker om...

Varför känner jag så här? Trodde jag skulle må bättre när jag vakna.. nu är det 2a gången på en vecka som det här händer... LÄSKIGT! Hoppas det inte är på väg tillbax som förut, jag vill ha mitt happy-life kvar! Vill ha glada tankar, glada saker att säga, glada dagar, glad glad vill jag va va va... glad glad som choklad choklad..!







Va rädd om er,kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0