hmmm

Vissa dagar bara känns det annorlunda. Det är något i luften. Andra dagar kan man tänka att nu ska det bli annorlunda, men det blir inte så. Ibland undrar jag om personerna runt omkring mig känner samma sak. De jag mötte när jag var ute och gick, vad tänkte de på. Gick de också i samma tankar. Svårt att säga, svårt att fråga.


Varje morgon är en ny chans. En ny dag. Ett nytt liv. Ett nytt val. Ibland behöver man inte ens välja. Ibland bara vaknar man och är glad för att det är en ny dag. Varje morgon är en ny chans att börja om. Att känna glädje.

Men oj, det här var ju inte några nya tankar direkt. Old news.


"Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar"

John Blund, dig vill jag klaga på! Du strör alldeles för lite magiskt sömnstoft i mitt rum när jag ska sova. Skärpning! God sömn är ju faktiskt viktigt.






Va rädd om er,kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0