Det ska va omotiverat konstigt...

Ikväll funderade jag över min blogg. Den har blivit väldigt spretig på senaste... mkt konstiga inlägg om ingenting. Det beror mkt på att jag vet att vissa personer som läser min blogg gör det bara för att gotta sig i shit som händer i mitt liv och må dåligt när bra händer. Tror att allt jag skriver här e rena sanningen, som om jag inte vet att miffon sitter o läser här o dömer utifrån menlösa bokstäver från en skärm till en annan.... Orkar inte vara tändvätska åt miffon!


PISS på er alla miffon, ni vet vilka ni är... Ja just du ja, som sitter med svallande känslor av hat och skadeglädje när du läser min shit jag skriver på den här icke alltid sanningsenliga bloggen...  PUSS på er alla gullisar NI vet verkligen vilka ni är.


Hm! det var nåt mer jag skulle skriva. Men kommer inte på nu.. jag kan återkomma. Puss i planeten!!



Va rädd om dig,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0