Att fälla en tår..

Att leva och skratta,
är något vi inte kan fatta.
När någon av våra kära 
gått bort och ej är nära.

I hjärtats alla vrår
fäller vi en tår.


Fastän livet går vidare, nästan som förut. Jag är ingen tvivlare, för jag vet de tar aldrig slut. Någon annan gång, någon annanstans. Ska vi ses igen. För jag vet, de tar aldrig aldrig slut.


Och kan någon se någon mening. I något av de som sker.


Varför drabbades du, just här o nu?



"God put his arms around you

and lifted you to rest.

God´s garden must be beautiful.

He always take the best.



Sovgott Lars.

Vi möts i Nangijala.

Många pussar o kramar till dig från mig <3<3




Va rädd om dig,kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0