Alltså!

Jag kan inte förstå att folk är intresserade av mig på ett eller annat sätt.. Vän, sex, förhållande osv osv... jag är ju bara ett mentalt fuck up... det vet ALLA som känner mig fan.. nej okej, dom kanske inte tycker så men... mitt liv snurrar så jävla konstigt åt alla håll och jag FÖRSTÅR inte hur folk kan tycka jag är något att tycka om... jag vet ju fan knappt vad jag sysslar me!



Jag vet att jag skulle behöva en fast punkt att titta på när jag snurrar iväg. Något/någon som står där trygg och ger en fingervisning om hur livet ska levas... Jag tycker att senaste veckan har varit rolig typ... eller levande är nog mer rätt ord, medans jag vet att andra skulle tyckt det var KATASTROFALT! Men jag bryr mig inte, det HÄNDER iallaf saker....


Livet lever så mycket enklare framåt när jag får leva ut mitt kaos som jag har inuti, MEN.... jag förstår inte hur alla runt om pallar... eller händer det mer inne i mig än vad som syns utanpå? jag vet inte!!!!! jag vet inte hur jag är som person, jag vet att jag är en lojal vän och en ûbertrogen partner (när jag då har nån), vet jag har grym fantasi, vet att mitt humör smittar av sig på de omkring så jag försöker hålla mig positiv och glad (fett svårt fan om jag inte e sugen på det, skär i hjärtat). mycket mer vet jag inte om mig själv, hur andra uppfattar mig själv.. Det är ganska svårt att förhålla sig "lagom" då har jag märkt... Och det är väl ok, så har det alltid varit för mig.. men jag undrar....


HUR  KAN FOLK BLI INTRESSERADE AV EN MIFFOSVAMP SOM MIG?! hahahha... för det händer, då och då.... And I like it... !!  jaja... jag snackar kanske bara skit.. FÖRMODLIGEN!! jag är ingen speciell människa eller nåt...



Jag är ju bara JAG !!






Va rädd om er,kram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0