Nu förstår jag var män får sin styrka ifrån...

 ...och varför kvinnor av och till känner sig tömda på energi.

Döden
Är döden ett avslut? Finns det ett paradis och ett helvete? Om döden är ett avslut och jag kommer till paradiset då får döden gärna vara ett avslut. Kommer jag att hamna i helvetet så vill jag inte att döden ska vara ett avslut för jag vill inte ligga i den eviga elden. Vem är det som avgör var man ska hamna efter döden? Finns det ett liv efter döden? Är det i så fall paradiset för det kan ju inte vara helvetet för det är ju inget liv. Återuppstår man efter döden och i så fall till vad och vem avgör  vad man återuppstår till? Jag hoppas och tror att när man dör så kommer man till en bra plats eller att man blir något bra om man återföds. Vi har ju det inte så lätt alla gånger när vi lever.

Jag känner mig tom, trött, slut. Knappt sovit i natt och blev väckt vid 6. Det gör i och för sig ingenting att jag blev väckt men hela den här dagen har känts konstig. Jag har känt mig konstig, utanför mig själv på något sätt. Svårt att förklara. Det känns som om det är någon annan än jag som styrt och ställt i dag och jag har stått brevid.
Men så blev jag ju riktigt förkyld oxå, bara sådär. Idag har jag nästan inte haft nån röst ..  O så jäk.. ont i halsen, ont i kroppen o skallen.



Du är värd mer än du tror,

men det är bara du som kan bestämma.

Framtiden vilar i dina händer och ingen annans,

det är bara du själv som kan bestämma.

Livet är hårt, men håll fast vid det.

Det är du värd!




Va rädd om er,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0