Lite si o så

För det första - dagen idag har andats mycket mera glädje och förhoppning än gårdagen. Ljuset i tunneln typ ni vet... fast inte riktigt SÅÅÅ drastiskt.... men iaf....Jag har faktiskt sett marken under snön idag. Njutit av lite solsken. Snart är det på väg ordentligt, ust wait :) VÅREN !  - Jag vill ha vår. Värme, sol, vårkänslor.   Det känns som om det bara kan gå åt ett håll nu. Fast jag ska inte ropa hej än... Haha. 
Jag längtar efter sommaren och solen. Längtar efter att gå barfota och njuta av solens strålar. Kan det inte gå lite fortare? Jag kommer på mig själv med att drömma mig bort - drömma mig bort till en sommar utan bekymmer. Till en sommar med de jag älskar. Men det är tre- fyra månader kvar och det känns som en evighet, samtidigt som det känns nära. 


Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0