Igår

va de en svart o jobig dag i mitt liv igen.  De va längesen de va så tungt o jobbigt,  o bara nerför  ..  Idag har jag kommit en bit uppför stegen, o jag ska kämpa vidare. Som till exempel min oändliga tacksamhet över att den som gräver en grop åt andra skola själv falla där i, som man sår får man skörda, det kommer alltid surt efter, ropa inte hej, etc...  Jag är helt övertygad om att någon välvillig makt hörde mina böner om att straffa dem som stungit mig haver och att det just skulle uttrycka sig i den här gudasända gåvan var en bön att stilla bedja om. En liten näsknäpp bara. En liten vink om att det straffar sig att göra andra illa.  Vila i frid. Amen.  


Va rädd om er , kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0