I drömmarnas värld

Inatt drömde jag att någon hackat sig in på min lilla obetydliga blogg och skrivit massa konstiga inlägg, halvt sovande och halvt vaken försökte jag ändra lösenord och ta bort inläggen men det gick inte och jag snuddade på att hamna i paniktillstånd.


I sommar vill jag se en bit av världen. Jag vill gå på festival och leva i snuskiga förhållanden i en vecka. Fett hår, skit under naglarna, och gammalt smink. Jag vill träffa nya människor och sova på okända soffor. Hoppa från ett tåg till ett annat på min jakt efter drömmarna. Jag behöver hjälp på vägen.
Jo, de sitter i pengar, detta sattyg ..  man vill, men kan inte .. för de finns inte ens Monopol pengar,  hehe  ;)

Just nu, vill jag leva, just nu !


Barns tankar om Mormor : Det är bra att ha en mormor. För då finns det någon man tycker om.  


Om man inte kommer till himlen när man dör så har man inte uppfört sig som man borde. Eller så finns det ingen himmel

Du får ..............

Va rädd om er , kram.

Kommentarer
Postat av: Emelie W

De är bra att ha en mamma också!! Puss

2010-03-17 @ 14:50:10
URL: http://wennstig.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0