6te gången

jag ska till Umeå lasarett. Så är de o så blev de o så ska de göras. Jag har haft problem med mitt hjärta i ca 13 år .. hjärtrusning, hjärtfladder o förmaksflimmer .. men de har faktiskt lindrats lite . Men de är så pass jobbigt när de blir, o jag vill försöka få bort nån av medicinerna .. o slippa måsta åka in akut få elkonvertering..  hoppas de blir så. Men nu ska jag vara inlagd på Thorax, o de är en ganska stor operation, måste vara inlagd minst 1v.  sen blir de en ganska lång konvalicent ..  Så inom några månader ska jag dit. Men jag vill få bort så mycket jag kan av detta h-vete, så nu tar jag tjuren än en gång vid hornen. Jag har fått gått igenom  så mycket bra i mitt liv, men oxå saker som har varit fördjäkliga .. så nu har jag tänkt att de här ska oxå gå bra.






Va rädd om er,kram.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej,Vet hur det känns.Har också problem med mitt hjärta,har ständigt hjärtflimmer o lever med en defibillator....Jobbigt värre det här med hjärtat.Önskar dig all lycka att allt gåt bra kram gumman <3<3<3<

2010-03-31 @ 14:09:41
URL: http://angelinmyheart.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej gumman!



Har du en sån, funkar den bra? ..

Hur länge sen är de de började för dig ..?

Har du provat på nån op ?

Tack snälla,för att du berättade .. man känner sig inte så ensam. <3 <3 <3 jag är så glad att ha dig som vän, synd att de är så långt emellan oss .. <3



Kramar.

2010-03-31 @ 19:24:12
Postat av: Flowers

Thanks for very interesting blog!

2010-05-17 @ 11:23:53
URL: http://www.flowers-page.com
Postat av: susanne

Thank you for reading ;)

Hugsszz

2010-05-17 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0