Älska mig!

En del människor tar mer energi än vad de ger, en del människors ord sårar mer än andras. Samtidigt kan en del människor ge så otroligt mycket energi och läka ett sårat hjärta genom sina ord.


Älska mig när jag är nere. Älska mig när jag är på topp.

Älska mig när jag hatar mig själv. När jag känner mig fet och ful. Älska mig när jag är vackrast i världen.

Älska mig när jag är med mina vänner. Eller när jag är ensam.

Älska mig när vi kört vilse för hundrade gången. Älska mig när jag inte hittar hem.

Älska mig när jag är sjuk och kräks. Badda min panna och säg att allt blir bra.

Älska mig när jag inte är värd din kärlek. När jag har fel.

Älska mig när jag bränner middagen. Eller när jag lyckas.

Vet att det är mycket jag ber om. Att du älskar mig....



Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0