Pust...

Vad kan man vänta sig av en dotter på 16 år.. Självklart att dom lägger hög prio på att umgås med vänner..Man är verkligen poppis som förälder.. *asg*



Frågan är ju bara vem ska jag umgås med.. Nu har jag fanimej abstinens för kramar, mys och ja ALLT!

Känslor delar jag med mig till den jag har känslor för, lustar är nog fanimej lite svårare att dela med sig av när man inte träffar någon fysiskt.


Skulle som sagt kunna göra vad som helst för att kunna få njuta av att bara ligga bredvid någon och hålla om..


Tänk att bara få ligga bakom och mysa in så så nära så man nästan kan känna mina lilla hjärtslag hos den andre.. Ligga och nosa lite svagt i nacken och bara njuta av den andras doft.. Alltså denna saknad gör mig totalt galen att när man lägger sig ner i soffan och man inser att VEM ska jag krama då.. DÅ försvann den där känlan totalt att man vill ligga kvar där..


Kanske dags att börja söka hjälp när man tänker såhär långt *asg*





Va rädd om er, kram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0