Finns det..

Det är nog just den största frågan..

Skulle som sagt kunna göra vad som helst för att kunna få njuta av att bara ligga bredvid någon och hålla om..

Tänk att bara få ligga bakom och mysa in så så nära så man nästan kan känna mina lilla hjärtslag hos den andre.. Ligga och nosa lite svagt i nacken och bara njuta av den andras doft.. Alltså denna saknad gör mig totalt galen att när man lägger sig ner i soffan och man inser att VEM ska jag krama då.. DÅ försvann den där känlan totalt att man vill ligga kvar där..  

Väntar på något men vet inte riktigt vad, kan inte riktigt sätta fingret på den där känslan av att något saknas i tillvaron. Vad är det som ligger och väntar på mig i morgondagens solsken? Är det något otäckt eller är det kanske något gott som man längtat efter hela livet? Livets vändningar är lika förvirrande nu som alltid, man vet inte vem eller vad som väntar runt hörnet.


Nu blir det att njuta av morgon kaffet och sålla igenom dom vanliga sidorna jag brukar ögna igenom såhär på morgonen..

Återkommer nog med största sannorlighet in här igen under dagen eller nått..






Va rädd om er,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0