Aj, aj!

Ser att jag tappa en grej på golvet. Jag böjer mig fram för att plocka upp det och AJ! Det bara stack till i ena bröstet. Gjorde skitont! Först tänkte jag, fan nu sprack bröstet. Sen kom jag på att så farligt kan det ju inte vara, risken lär vara större om man petat in något skit där. Men fan vad ont det gjorde. Och smärtan höll liksom i sig, den avtog men det gjorde fortfarande ont. Så jag in på toaletten för att kolla om jag kunde se vad som gått åt helvete. Och det kunde jag!

Det var min BH. En jävla metallskena (bygel tror jag bestämt att det kallas) hade slitit sig lös och när jag böjde mig ner så gled den än mer fel. Fan vad ont!







Va rädd om er, kram.














Kommentarer
Postat av: Amelie

Vet precis hur detkänns varit med om det,massor vi kvinnor ska vara med om hahhahah.Ha en fortsatt trevlig kväll Kram <3

2010-07-16 @ 17:36:22
URL: http://bloggplatsen.se/angelinmyheart
Postat av: susanne

Ja de är inte så lätt o va kvinna .. jämt ;))

Ha en myspys kväll du oxå,min fina vän. Kram <3

2010-07-16 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0