05:38 på natten!

Ja ha du!

Här skulle det sitta fint att sova istället för att sitta och blogga.. *ler*  Jag har varit vaken sen 10 i 4.
Låg o snurrade o snurrade, sen gav jag upp ..


Annars då... Hur är man i sinnet? 


Har en fruktansvärd abstinens för närhet... Skulle kunna bara kramas i timmar just nu! Eller varför inte till och med få känna riktigt ordentliga naglar på ryggen som friskar upp en och får en att känna det där lilla extra!

Mycket tankar snurrar och funderingar.. Äh det löser sig! Tror jag....



Jag springer igen, igen. När ska jag sluta springa. Jag flyr igen, vad flyr jag ifrån? Vad flyr jag till? Jag vill att någon håller om mig, men ingen får komma nära nog att göra det. Vad är jag rädd för? Vad är det som skrämmer mig så?




Tur nog kan jag inte se framtiden och när allt kommer och ske.. Får bli mitt livs överraskning!

Men nu får jag sluta spekulera och fantisera .. Det finns en vardag med och nu är det ju banne mig sommar!





Va rädd om er, kram.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0