Ja jag är ledsen men det går över!

Ibland brister det för mig. Ibland tappar jag all kraft och ork. Då blir det bara fel.
Hur gärna jag än vill så spelar det ingen roll vad jag gör så blir det inte bättre. Jag orkar inte le och se glad ut hela tiden. Hur skall jag göra det när jag inom mig bara gråter. Jag är också bara en människa. Jag mår så dåligt ibland att jag vet inte vilken fot jag skall stå på. Känns jobbigt att prata om det för jag vill nog egentligen inte ens erkänna för mig själv att jag inte klarar av detta.

Jag drunknar i mitt eget liv och jag kan faktiskt just nu inte se ljuset i slutet av tunneln.

Mycket känslor som snurrar just nu känner jag. Återkommer senare och roar er med nåt roligare!


Va räddd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0