Syftet med bloggen

Jag kan ha lite ångest för att jag över huvud taget skriver den här bloggen. För att jag berättar om mina djupaste problem och vem som helst har tillgång till det jag skriver.

Varför skriver jag då?

Mitt syfte är att få ut allt jag tänker på och har svårt att berätta för min omgivning. Jag skäms för vad jag vart med om och ibland hur jag beter mig och därför blir det svårt att berätta, men när motagaren inte vet vem jag är känns det lättare. Att du som läser inte vet vem jag är och kan dömma mig därför.

Jag vill ju berätta och dela med mig, få ett annat perspektiv på vad som händer.

Tror och hoppas att den här bloggen kan hjälpa mig att gå vidare.


Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0