" dust your self off and try again"

Nu måste jag ju verkligen ta tag i detta och bestämma mig! hur vill jag ha det? vill jag ha det alls? jag måste lära mig att ställa krav inte bara "lyda" och behaga andra. det har gått lång tid nu, och det känns som jag fortfarande står på samma ställe! men sanningen är att det blir inte bättre än man själv gör det till.

Jag har alltid varit velig, oförmågen att ta beslut, nej nu tar jag nog i lite väl mycket... men jag har varit försiktig för att inte såra andra och glömt bort mig själv.... kanske dags att "damma" av mig själv ..


Jag kanske är en livsnjutare i alla fall och tar det mest som det kommer. ödet spelar ju också in väldigt mycket. så jag tror att oavsett man vet vad man vill eller inte, så blir det inte som man tänkt sig, utan som ödet vill!


Susanne:

dags att våga flyga igen...jag vet att det e svårt, men du måste! det kommer att bli så mycket bättre. ställ dig upp och ta ett djupt andetag, blunda, sträck ut dina vingar och låt dig själv falla tills du är redo att vända, titta upp och flyg! känn vinden smeka dig, luften rensa din själ och solen värma dig! vilken underbar känsla.....

känn hur självständig och oberoende du är....hur lycklig du är...


Va rädd om er,kram.



Kommentarer
Postat av: Ewa

Ibland får man lov att vara egoistiskt ... det mår man bara bra av. Följ DIN känsla .. always ...

2010-12-02 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0