Röra!

Är inte riktigt direkt mej själv just nu känns det som, mina tankar är inte som dom ska, har svårt att skilja dom på nåt sätt, bara en enda röra och jag har ingen koll. Hur kan man ha så här många olika känslor på samma gång..förstår inte det. Ändrar mej från sekund till sekund, ena mår jag skit och andra så känns det okej och sen är det ännu mera åt helvete. Så fort jag tänker så tänker jag på fel saker, saker som får mej att tokigt gå under. Vill verkligen tänka på allt positivt men det går inte. Alla andra tankar tar över, behöver en paus från tankarna som jag inte kan hantera. Hur svårt kan det vara egentligen att hantera det här..alla andra verkar ju lyckas.



Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ibland måste man få krisa riktigt ordentligt.

2010-08-21 @ 21:25:29
Postat av: susanne

Tack, du är så go <3

2010-08-23 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0