Härsan o tvärsan ..

Så här mycket gillar jag er

 

 








Jag har ingen  inspiration  alls att skriva en enda bokstav just nu - ändå fick jag i den meningen ihop 54 bokstäver. Det tar sig. Det kanske blir ett inlägg av det här också om jag håller på så här en stund och låter fingrarna hoppa fram och tillbaks över tangentbordet. Hoppsan där ser man, redan 4 rader. Det var inte illa.

Okey , så det är alltså det som fattas - Ipren, den intelligenta värktabletten, haha. Jag har bara alvedon undrar om det funkar med en sån - är den också intelligent?

Nog om det nu. Jag fick i hop ett inlägg i alla fall utan vare sig Ipren eller något annat. Ganska intelligent av mig måste jag säga, haha.

Vill bara säga att jag är NYKTER även om man inte kan tro det just nu med tanke på det här inlägget och jag har ingen tillfällig sinnesrubbning vad jag vet. Jag är sån här ändå just nu - inget att göra åt. Fan jag måste nog köpa mig Ipren ändå för nu börjar det här spåra ur  ;)





Här kommer en himmelsk ängel för att hjälpa dig att le i kylan! Finns nåt för alla smaker här. Kolla in bröstmusklerna, magrutorna, låren, vingarna!! Han har troligen redan fått dig att le. Jag vet att du ler!
Och när du är färdig med att försöka stirra upp under hans höftskynke... aha du tittade igen!

Jag har just lyckats få bort allt dreggel från tangentbordet!

Ha en bra kväll!


Va rädd om er,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0