Till er!

Min tro, mitt hopp finns i bläcket. Det är endast på papper mina känslor verkligen kommer ut. Det gör så ont i mig att livet ser ut som det gör, det gör så jävla ONT! Jag har fått ta så många smällar. Har fått utstå mer än vad man ska klara av. Idag hoppas jag ni vet att jag verkligen uppskattar livet, att jag är överlycklig för det jag har. Det fanns en tid då jag inte uppskattade något.

Tack till mina 5 barn m. resp o mina 3 underbara barnbarn.

Det är tack vare er som jag idag kan uppskatta allt. Det är tack vare er som jag fortfarande andas. Det är tack vare er jag vet att jag aldrig kommer vara ensam. Det är tack vare er jag fortfarande vet hur kärlek känns. Ni är mitt allt och jag älskar er över allt annat. Jag kommer alltid att stå bakom er. Jag kommer aldrig någonsin att svika er, aldrig! Utan er är jag ingenting. Ifrån mitt hela hjärta, tack för att ni har hjälpt mig så här långt. Tack för att ni visar att ni bryr er, tack för att ni drog mig upp ur hålan jag ramlade ner i. Tack för att ni visar kärlek.

JAG ÄLSKAR ER!

För alltid, eran mamma,momme o svärmor.




Va rädd om er,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0