Tänk om..

Tänk om vi hade makten att förändra det vi hade tyckt var fel i våra liv. Förändra allt det trista och tragiska som kan hända. Vem hade vi då varit idag. Vad hade vi varit. Jag hade defenitivt inte varit den jag är idag. Vilket jag tycker är synd i och för sig. För jag tycker att jag är både trevlig och omtänksam. Mycket för att jag har upplevt det jag har varit med om. Visst kanske jag skulle vilja ändra på vissa saker. Men vem vet vad som hänt istället. Jag är ödmjuk inför livet och vad helst det bär med sig. Och jag vet att så hade det inte varit om jag hade haft makten att förändra det förflutna. Så jag har fått lära mig den hårda vägen att se framåt och minnas det förlutna. Inte att se det förflutna framför mig och vända framtiden ryggen.


Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Eva

... framför allt så har man väl lärt sig att leva här och nu... :)

2010-04-30 @ 13:51:12
Postat av: susanne

ja, de är skönt o bara ta en dag i sänder..

2010-04-30 @ 14:39:57
Postat av: Kate

Fint skrivet!

2010-04-30 @ 14:56:35
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0