Saknar

Saknar absolut inte mitt gamla jag.
Inte på något sätt.
Jag var inte bättre då.
Jag är bäst nu, imorn,  nästa vecka .. nästa år ..!!

Det flyter på bra nu.
Går i och för sig i vågor.
Men just nu är det lugnt inombords men ändå mycket energi.
Vet bara inte vad jag ska göra av min energi... Gör jag allt jag skulle vilja göra så blir det för mycket och då blir jag trött och svag och då kommer alla dumma tankar upp mycket lättare... Gissel.

Vill verkligen komma igenom den här perioden med dålig självförtroende snabbt. Det är jobbigt när tankarna bara snurrar till en i perioder.

Men som sagt, just nu är det bättre!
Och då tänker jag ta vara på det sköna i detta! 

Jag är ingen rolig bloggare. Jag fattar det. Men jag har heller inget större behov av att vara rolig. Men ändå kan jag inte låta bli att be om ursäkt. För. Jag skriver ju öppet. Men faktiskt inte för att få så många läsare just nu. Mest bara för att få skriva av mig.   

Att bli beundrad och bekräftad för det man åstadkommer betyder mycket.
Att få höra att man påverkat någon positivt bara genom att göra sin grej.
Jag blir glad av det. Känner mig stolt.

Nu. Avsluta dagen i soffan och snirkla sig mellan det som är bra på TV och min fantastiska bok som jag läser just nu...




Va rädd om er,kram.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Gillar: "Jag är bäst nu, imorn, nästa vecka .. nästa år ..!!"



Det ligger nåt i det, man växer, mognar och blir klokare för varje dag. Det känns som man hittar sig själv ju äldre man blir om du förstår vad jag menar.

2010-04-09 @ 22:51:27
Postat av: Susanne

Ja precis så tänkte jag oxå .. nästan för varje dag så känns de som man bara blir klokare o tänker på ett annat vis ..

2010-04-10 @ 00:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0