Pirr

Just nu pirrar det i hela kroppen.
Det är så fantastiskt!
Härligt. Roligt. 
Och alldeles, alldeles underbart.

Som gjort för en bra dag/kväll/natt ! Med lite smärta, förstås.
Är på jättegott humör. 
Alldeles sprudlande faktiskt.
Kan bara inte dela med mig av glädjen mer än så...
Men kul är det!

Det är så många förändringar nu.
Det är så mycket som händer.
Det är roligt. Jag blir glad.

Har ett jättebehov av att skriva av mig.
Lite mer seriöst än de senaste inläggen.
Vill verkligen bara låta allt komma ut i text.
Jag gillar text. Jag tycker om att uttrycka mig i text.
Men jag kan inte.
Inte på bloggen.
Jag får skriva brev till mig själv.
Helt enkelt.

Bitterfitta!
Tänker inte bli en sådan.
Jag är inte bitter.
Jag LEVER idag .
Jag njuter av varje dag som jag får vakna till en ny underbar dag.


Mycket tankar idag.
Tankar med förhoppningar.
Spännande tankar.
Tankar.

Nya möjligheter!


Jag kanske inte är det bästa alternativet men jag är ärlig i alla fall.
Jag kanske inte är det roligaste alternativet men jag sviker inte i alla fall.



Va rädd om er,kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0