Passion

Vad är din passion? Vad brinner du för? När börjar ditt hjärta att klappa och pulsen att slå? Vad sätter dig i gungning?  Vem eller vad.
Var har min passion tagit vägen? Vad har hänt med mig som fått mig att stanna upp på detta sätt? 

Jag minns stunder då jag brunnit. Suttit med någon och pratat om något som väckt mina tankar. Men jag minns inte vad det var.

Orden. Skrivandet och målandet av känslor. Ja...Det är det närmaste men inte heller det har väckt mig på senare tid.

En tid ska jag låta detta mogna i mig. Jag ska släppa in passionen och titta på den. Tillåta mig.



Nej. Jag är inte tjock. Jag vet att jag är vacker. Jag vet att jag är älskad. Jag måste bara plocka fram de här tankarna och känslorna och titta lite på dem. Då kan jag ta min lilla själ i handflatan och låta mig springa runt där lite förvirrat tills jag stannar upp. tittar på mig själv. Ler. Och tycker om mig...

Va rädd om er,kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0