hejpa tejpa!

Tjenna livet, bloggen, kloggen.. hue äe lwfwr? gG.. vafan.. hur e läget skulle jag skriva, men höll fingrarna fel! Det kommer bli helt ok ok ok!! !

Imorse, va de en sväng på löpbandet som gällde, jag är  så jävla grymt bra.. nöjd me mig själv..  
jag vet att jag kan lita på mig själv, fast... kan jag det?! hhaha....


Alla människor har många saker man ångrar hände, man önskar att man hade gjort vissa saker annorlunda, men samtidigt finns det så mycket som man inte vill ändra på. Ett kaotiskt liv har ändå lärt dig något. Och utan kaoset, så skulle du inte ha den stabiliteten du har idag.
Jag brukar försöka tänka på det. Att även om det finns mycket hemskt i mitt liv, som jag ångrar hände och ibland önskar att jag sluppit, så finns det så mycket som jag inte skulle kunna tänka mig att vara utan.

Trots allt som jag varit med om under mitt snart 51 åriga liv så ångrar jag ändå inget. För allt som hänt under åren har gjort mig till den jag är idag. Till en starkare människa som har en helt ny syn på livet och tar till vara på livet på ett hela annat sätt.
Man ser värdet av livet ur ett annat perspektiv.

Men att LEVA IDAG är att ta tillvara på alla chanser man får.


Va rädd om er,kram. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0