Hallå där ute!!!

Idag kan man inte annat, än bara skriva SOL  med stora
bokstäver!!! Det är så mycket sol man kan önska sig!!!
Idag kan man verkligen dra det här gamla skämtet..
”Det är vår i luften..var har ni er..!?!..hmmm…
!!


Snön smälter med rasande fart..men man har lite svårt att
fatta att det är grönt här, om ett par månader, när man ser
all snö som fortfarande ligger kvar..


Utanför min balkong är de snö, som ligger och flinar föraktfullt
mot solen..!! ..och visst..när man står där på balkongen..
visst längtar man efter ljudet av gräsklippare, och doften
av nyklippt gräs..!! 




Och det enda



jag vill är att få bli så där totalt omhändertagen,

jo,

jag erkänner,

faktiskt,

det skulle jag,

att erkänna det är en början iaf...........




Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0