Godförmiddag alla denna söndag!

Jag är glad! Jag har drömt vackra drömmar i natt. Det är tyst och stilla min tidiga söndag morgon. Världen verkar vila där utanför. Jag lever i fred. I frid med mig själv i denna stund. I fred med världen. I en fredlig del av världen. Jag är så tacksam att få göra det.
Snart kommer värmen hit. Så att vi får slänga av oss alla de varma vinterkläderna och gå omkring barbenta. Få sol över våra vinterbleka kroppar.



Drömmar har alltid varit viktiga för mig. Drömmar om hur jag vill att mitt liv ska se ut en dag. Drömmarna har burit mig "som en bro över mörka vatten" många gånger. Drömmar är så starka att de kan bära människor.



Var rädd om dina drömmar. Våga dröm dem. Omfamna dem och känn tacksamhet över att de finns. Vill du att de ska bli verklighet, ta små, små steg lite då och då som känns rätt för just dig. En dag är kanske din dröm verklighet. Och om inte, så har du i alla fall haft roligt under tiden du drömde.



Varje dag ska jag försöka vara lycklig och jag ska inse att min lycka inte beror på vad andra gör eller säger eller vad som händer omkring mig. Lycka är ett resultat av att leva i fred med sig själv.











Det räcker inte att tala längre...

Jag vill känna!

Känna livet IRL!


Va rädd om er,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0