Formellt

Hur beskriver man vem man är? Det formella? Utbildning ? Jobb? Sjukpens .. Hemma hela dagarna .. Singel, mamma till underbara 5 barn, o 3 barnbarn. Mitt liv är värdefullt tack vare dom . Har "bara" yngsta "barnet" som bor hemma med mig. Dom andra har ju sina egna liv. Men vi bryr oss om varandra .. mycket o hela tiden.

Men det andra då? Snäll, mysig ,lugn, fräck, tuff, gillar hårdrock, o att röra på mig , va ute o gå .. rensa mina tankar med bra musik i min Ipod ;))  .. Varm. Låg som fan under vissa perioder. Jobbat med mig själv i många former under lång tid och kommit en bra bit på väg. Lugnare och mer nöjd än någonsin även om mörkret fladdrar förbi då och då...

Jodå... Det är sant...


Säg ett vackert ord

Det vackraste du vet eller det första vackra som kommer till dig...

som solsken...blomsteräng...kärlek...empati...

som livsmod

idag är livsmod mitt ord.

För att jag blir berörd! För att jag har så mycket värme och så mycket liv som bor i mig. Och faktiskt... Att jag är vid liv...

Va rädd om er,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0