Finare ..

Ställer mig framför spegeln fulladdad med mina makeupgrejer. Känner att idag ska jag klä mig lördagsfin. Grunden för det är ju att jag själv känner mig finare och piggare!
Jag är glad. Jag känner mig stark. Jag är så mycket.
Jag mår riktigt gott och är glad och har livsvilja igen. Mitt hjärta har fått vingar och lever ett eget liv. Jag känner mig befriad.
Kär i själva livet. Den som får mina känslor får en fantastisk kvinna som älskar i evighet. Jag bär med mig mina kärlekar i en vacker ask i mitt hjärta. Det finns ett stort förråd med omstarter och nya chanser i livet. Oavsett vem man är, o hur man har varit, så finns de kärlek för alla.




Va rädd om er,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0