Evig kärlek ..

Den som får mina känslor får en fantastisk kvinna som älskar i evighet. Som solidariskt står vid din sida och ger dig all tid i världen. Jag bär med mig mina kärlekar i en vacker ask i mitt hjärta. Även de kärlekar som gjort ont och inneburit mycket smärta får vila kvar. Det finns ett stort förråd med omstarter och nya chanser. Varje relation är unik men ändå bär de alla på den brand som håller mig vid liv.

Försöker göra en sak i taget. En tanke åt gången. Tända ljus och känna efter vad jag  känner. Ligga i sängen och känna hur mjuka mina lakan är. Längtan som finns i min lyckliga oroliga sömn. Låter det underbara doftoljeljuset brinna bredvid min säng. Jag vill vakna med ljuset och låta känslorna sjunka in. Vi stannar här för alltid..





Va rädd om er ,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0