Älskas

Härligt att stiga upp i tid på morgonen och ta hand om mig. Lata lite i soffan med en kopp kaffe, ha drömt drömmar som läker min själ.

 
Att skriva ordet Kär lek gång på gång och att den kärleken rör mig själv. Insikten att det inte handlar om vem utan att mitt hjärta öppnat sig och tar emot den som är värd det. Inte den som vänder mig ryggen och går sin väg när det passar honom. Att jag är värd att älskas fullt ut!


Kär i att jag har fått allt tillbaka fast i så mycket större dos... Att jag är värd det... Att min värld är den vackraste som står att finna.


Följ hjärtats kompass och lustarnas virvlar. Jag är allt du behöver, allt du någonsin kan komma att vilja ha. Kom mig nära...






Va rädd om er,kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0