Tänk om ..

 

Verkar inte finnas nån energi kvar idag. :-(


 Känner mig allt en smula dränerad idag. Dränerad på energi.
 
Känner mig lika trött i både knopp och kropp på nåt sätt.

Förhoppningsvis blir det väl lite bättre fart på mig igen .. snart.

Men just idag är jag bara så väldigt väldigt trött.  z__z 




'Det vänder nog snart'

Ja så säger dom ju. Snart vänder det. Så är det ju alltid.

Det kan ju inte vara ebb jämt här i livet.

Men inget gott som inte kan ha nåt ont med sig i bagaget...

...eller nåt sånt.

För tänk om man inte alls är beredd, då när det vänder.

Tänk om man är upptagen då.

Upptagen med att beklaga sig

och gnälla över att det bara är ebb hela tiden.

Jag sa bara, tänk om



Va rädd om er, kram.



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0