Svamp i hjärnan…

  • Om du inte tycker att varje dag är en bra dag, försök med att missa en dag.

    --------------------------------

    Jag har nog svamp i hjärnan. Jag vet, det händer inte allt för ofta….
    Men ibland så, 
     känns som att jag fått ett piano i huvudet, fastnat i en grantopp eller helt enkelt bara gått vilse i lägenheten….



    Ja jag lever, Jag mår väl inte sådär skitbra skulle jag vilja säga.. Mycket tankar som snurrar i huvudet hela tiden. Var det bara så här livet skulle bli. Nej det vill jag inte gå med på.. Nu svammlar jag igen.. blää…Hatar när dom här perioderna kommer. Men jag vet ju också att dom går över ..

För det skall gudarna veta att det är fan inte enkelt när man blir vuxen…Skall nog egentligen inte skriva här idag,ingen bra dag med andra ord. Men den fösvinner väl som alla dom andra dagarna och förhoppningsvis så är morgondagen en bra dag.








Va rädd om er, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0