~OZZY OSBOURNE OCH JAG~

Jag skrev hans namn på mina slitna, trasiga jeans.
Jag lyssnade på Black Sabbath, men inser idag att jag inte förstod vad texterna handlade om. Hans röst trollband mig - det räckte!
Idag tolkar jag hans texter på ett annat sätt; på mitt sätt, och han växer...
Hans röst och det han sjunger om, det skär genom märg och ben på mig.
Det spelar ingen roll att han inte vet att jag existerar. Det spelar ingen roll att han gjort sig själv till åtlöje i TV... Den där skadade mannen, med sin trasiga familj och sin magiska röst ..

Jag älskar Ozzy Osbourne - Men han vet inte att jag existerar!


Patetiskt som en tonårsförälskelse, men lika verkligt och sant.


Tyvärr .. :))






Va rädd om er, kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0