Klockan är mycket nu...

http://alexandrabeckerblack.com/web%20pics/forgotten_web.jpg



Jag var trött redan när jag vaknade, så kanske är det inte konstigt ifall jag känner mig tom?


Det var så mycket jag skulle skriva ner för att inte glömma bort. Men nu har jag glömt vad  det var jag skulle minnas...


Så många tankar invaderar mitt huvud och min hjärna varje dag, och jag är tacksam och glad för det, för jag kan inte tänka mig att vara en människa utan tankar. Tanklös - Nej tack!

Jag älskar att vara själv. För
mig är det ett positivt ord.

Jag älskar att vara själv. Jag måste få vara själv emellanåt! Jag kvävs annars.

Men ensam... Det är en helt annan sak! Och att inte vara själv, men ändå vara ensam, det är fruktansvärt. "Hellre är jag ensam när jag är själv, än ensam i tvåsamhet!" För att vara ensam när man är två, det.... Det ska ingen behöva vara!


Va rädd om er, kram. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0