Jag glor på teve och lär mig massor

Förr kallade man teve för dumburken. Jag fattade aldrig varför (jag var väl för dum). Om man gör det fortfarande vet jag inte? Jag har inte hört det på ett tag i alla fall.


Själv glor jag på teve utan några samvetskval och jag tycker jag får en massa bra idéer därifrån.

Jag ska ge ett exempel :


Ensam mamma söker: Det här konceptet är helt fantastiskt. Tänk att ha tre, fyra killar hemma hos sig som ska tävla om mig. De ska förstås ständigt ge mig presenter. Bjuda ut mig på lyxiga måltider i nya miljöer. Hitta på spännande och romantiska utflykter. Under tiden går jag och småhånglar lite med var och en. Jag håller dem alla på halster. De får allt prestera ännu lite mera. Visa att de verkligen duger genom att t ex renovera min lägenhet och  sedan bjussar jag min släkt och mina vänner på dem för att fråga ut om de verkligen verkligen vill ha mig, samtidigt som jag småhånglar lite mer med en annan av gossarna och väntar på nya presenter. Låt det aldrig ta slut…







Va rädd om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Förstår precis varför man kallar TV för "dumburken" efter att ha läst ditt exempel ....skratt ...

2011-05-24 @ 18:09:58
Postat av: susanne

;))

2011-05-25 @ 15:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0